Politica de returnare & livrare
Politica de livrare
Capitolul IV. Produsele – vanzarea si livrarea
4.1 Descrierea Produselor, cantitatea, calitatea, pretul si costurile de livrare sunt prezentate pe site-ul nostru. Ilustratiile, descrierile si celelalte informatii privind anumite Produse sunt exacte, pozele nu sunt in niciun fel modificate sau photoshopate. Ele sunt reprezentative pentru produsele care sunt puse in vanzare, nefiind evident, identice cu cele ce vor fi livrate. GRADINA cu LAMAI nu isi asuma obligatii urmare a faptului ca Produsele livrate nu sunt identice cu cele din imaginile de pe site dar sunt similare cu acestea.
4.2 GRADINA cu LAMAI este indreptatit sa dispuna modificari unilaterale asupra acordului. Odata ce Clientul este informat de GRADINA cu LAMAI cu privire la orice modificare, Clientul are posibilitatea de a suspenda acordul in termen de 14 zile.
4.3 După ce Clientul trimite o comandă către GRADINA cu LAMAI, noi vom confirma primirea acesteia în cel mai scurt timp posibil prin mijloace electronice. Această confirmare de primire nu reprezintă o confirmare fermă a comenzii și nu echivalează cu încheierea unui contract de vânzare -cumpărare.
Contractul de vânzare-cumpărare între părți se consideră încheiat doar după ce plantele comandate au fost selectate, au trecut de controlul calității și au fost ambalate pentru expediere. În acel moment, GRADINA cu LAMAI va trimite o confirmare fermă a comenzii prin e-mail sau alte mijloace electronice. Această confirmare a comenzii reprezintă momentul la care se stabilește obligația contractuală dintre GRADINA cu LAMAI și client.
4.4 GRADINA cu LAMAI isi propune sa livreze toate Produsele comandate in termenul de livrare agreat. Livrarea bunurilor si serviciilor depinde de fiecare data de disponibilitate si / sau de Curier. GRADINA cu LAMAI va va informa in eventualitatea in care comanda dvs. nu poate fi livrata integral sau partial. Daca un Produs sau Comanda este (partial) indisponibila, GRADINA cu LAMAI poate livra un produs inlocuitor de calitate egala sau superioara (numai dupa acceptul dvs.) ori va poate livra comanda partial.
4.5 Daca Produsul comandat este livrat deteriorat sau cu defecte ori Produsul este gresit, va rugam sa ne informati prin e-mail sau telefonic in termen de 14 zile de la primire atasand poze ce atesta acest lucru. Vom dispune ulterior un credit, o rambursare sau o inlocuire.
4.6 GRADINA cu LAMAI va lua toate masurile posibile pentru a se asigura de trimiterea comenzii in cel mai convenabil moment pentru dvs. Cand GRADINA cu LAMAI nu va poate expedia comanda in termenul indicat de dvs. drept convenabil, aceasta va fi trimisa intr-un termen cat mai apropiat cu putinta de cel indicat de dvs. Livrarea poate avea loc inainte sau dupa termenul indicat.
4.7 GRADINA cu LAMAI va va livra Produsele la adresa specificata de dvs. in comanda. Este important ca aceasta adresa sa fie corecta. Asigurati-va ca transmiteti cu exactitate unde anume doriti sa fie lasate Produsele daca nu puteti fi acasa cand acestea sunt livrate. In masura permisa de lege, GRADINA cu LAMAI nu poarta niciun fel de responsabilitate pentru deteriorarea Produselor, atunci cand acestea au fost livrate conform instructiunilor dvs. de livrare.
4.8 Plantele vii trebuie sa fie ingrijite cat mai curand posibil dupa livrare. Va recomandam sa deschideti pachetul livrat imediat dupa ce il primiti pentru a putea incepe sa va ingrijiti de plante.
4.9 Puteti modifica sau anula comanda fara nicio taxa suplimentara pana in ziua anterioara inceperii procesului de ambalare a comenzii. Pentru aceasta, va rugam sa ne contactati telefonic. Retineti ca acest lucru este posibil numai daca primim instructiunile din partea dvs. inainte de ambalarea comenzii.
4.10 Pentru motive justificate GRADINA cu LAMAI isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului / Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului / Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel GRADINA cu LAMAI. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul / Cumparatorul se poate adresa pe email sau telefonic pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
4.11 Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare / caracter reprezentativ, plantele livrate putand sa difere din punct de vedere al aspectului in functie de anotimp si dimensiune.
4.12 Toate plantele comercializate de catre GRADINA cu LAMAI sunt livrate in ghiveci de pepiniera (plastic) si nu in ghiveci decorativ si fara farfurie de colectare a apei. de pepiniera (plastic) si nu in ghiveci decorativ si fara farfurie de colectare a apei

Returnarea & inlocuirea sau anularea comenzii

Capitolul V. Refuzarea / Anularea comenzii de catre Utilizator dupa expedierea pachetului. Reclamatii
1. Va rugam sa tineti cont de faptul ca plantele sunt produse perisabile - din acest motiv, ele sunt impachetate astfel incat sa nu se aduca atingere integritatii lor.
2. Atunci cand generati o comanda cu livrare, va asumati faptul ca veti face tot posibilul pentru receptionarea plantelor in cel mai scurt timp posibil, in siguranta. In acest scop, veti urmari pachetul folosind numarul de AWB (tracking number) furnizat in email-ul care confirma expedierea, veti contacta curierul in timp util telefonic si prin email, veti mentine legatura constanta cu noi in vederea solutionarii oricarei situatii de natura sa influenteze timpul de livrare.
3. In cazul in care nu faceti toate demersurile pentru livrarea pachetului dumneavoastra in timp util, iar pachetul va ramane blocat in depozite sau se va returna catre noi cu continutul deteriorat total sau partial, vom proceda la returnarea valorii platite doar pentru produsele pe care le-am receptionat inapoi in stare buna. Nu se va returna contravaloarea serviciilor deja prestate (precum transportul) sau valoarea produselor deteriorate (uscate, inghetate, rupte, sparte).
4. Pentru comenzile cu plata la livrare, refuzate fara un motiv intemeiat de catre destinatar, SC Velvet Connexion SRL va urmari prin orice mijloace recuperarea prejudiciului provocat - de la costul de transport, pana la intreaga valoare a comenzii, atunci cand Produsele sunt returnate deteriorate de catre curier.
5. Clientul este raspunzator pentru orice scadere a valorii produsului care rezulta de pe urma modului in care a fost manevrat, in masura in care manevrarea nu a fost conforma cu paragraful anterior.
6. Reclamatiile pot fi trimise doar prin email la adresa comenzi.gradinaculamai@gmail.com cel mult 24 ore de la primirea pachetului, insotite de poze calitative si relevante, care sa evidentieze situatia reclamata. Pozele trebuie sa reflecte starea plantei asa cum ati primit-o, fara sa se intervina asupra ei (fara plante dezradacinate, mutate in alte vase sau alt substrat, etc.). In cazul in care ridicati produsele din magazin, la momentul ridicarii aveti posibilitatea de a le verifica. Datorita perisabilitatii produselor pe care le comercializam, nu putem accepta reclamatii ulterioare.

7. Tipurile de produse ce pot fi returnate si in ce situatie. Pot fi returnate produsele neperisabile livrate prin curier (achizitii la distanta), doar daca se afla in starea in care le-ati primit. Nu pot fi returnate produse ridicate din magazin sau produse pentru care livrarea s-a facut cu personal propriu (cazuri in care consumatorul are posibilitatea de a verifica produsele la primire).

8. Tipurile de produse ce nu pot fi returnate Nu pot fi returnate produsele perisabile (plante vii, aranjamente florale, etc.), materialele folosite, ghivecele / recipientele folosite, fertilizanti / sprayuri / substraturi sau alte preparate desigilate. Produsele achizitionate sau importate la comanda (plante sau vase) sau produsele finite executate la comanda nu pot fi returnate. Conform OUG 34/2014, florile si plantele constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur) si garantie.

9. Beneficiarii dreptului de retur. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

10. Timpul de raspuns. Incercam sa solutionam orice situatie cat mai repede, insa uneori avem nevoie de timp pentru a face anumite verificari. Timpul mediu de raspuns este de 1-5 zile lucratoare.

11. Returul produselor perisabile. Avand in vedere faptul ca plantele / florile nu beneficiaza de drept legal de retur, returul produselor perisabile va fi acceptat doar in situatii exceptionale si presupune acordul companiei Velvet Connexion SRL in scris prin email cu respectarea urmatoarelor conditii:

- in vederea returnarii unui produs perisabil, consumatorul are obligatia de a trimite prin email o cerere in care argumenteaza detaliat motivele pentru care se doreste returnarea, insotita de poze calitative si relevante care sa evidentieze situatia reclamata. Aceasta procedura se face in cel mult 24 ore de la primirea pachetului.
- echipa noastra va verifica situatia reclamata prin toate mijloacele posibile, inclusiv consultand inregistrarile camerelor de supraveghere din zonele de impachetare.
- consumatorul va astepta decizia noastra scrisa (confirmare prin email) privind aprobarea sau respingerea returului.
- daca returul a fost acceptat, returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 2 zile lucratoare, la adresa: Intrarea Rezervelor 18, Sat Rosu, Comuna Chiajna, Jud. Ilfov prin orice curier. Pachetul va fi trimis fara ramburs, iar costul de transport va fi suportat de catre client - in caz contrar fiind refuzat la primire. In colet se vor afla toate documentele si etichetele primite initial.
- consumatorul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului returnat si livrarea acestuia in starea initiala la sediul SC Velvet Connexion SRL. Nu vor fi acceptate produse deteriorate / sparte / incomplete sau plante inghetate / afectate de frig / deteriorate datorita impachetarii defectuoase.
- valoarea produsului returnat va fi rambursata integral, prin transfer bancar, in 14 de zile calendaristice de la receptionarea si acceptarea returului de catre SC Velvet Connexion SRL. SC Velvet Connexion SRL va accepta sau respinge returul in maxim 5 zile de la primirea integrala a coletului de retur. Nu se vor rambursa costuri pentru servicii prestate, precum valoarea transportului.

12. Returul produselor neperisabile. Produsele neperisabile comercializate de SC Velvet Connexion SRL se pot returna dupa urmatoarea procedura:

- conform OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, daca produsul nu este perisabil.
- in vederea returnarii unui produs neperisabil, consumatorul are obligatia de a trimite prin email o cerere ce notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii, la adresa comenzi.gradinaculamai@gmail.com.
- returnarea se face prin trimiterea produselor, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, la adresa: Intrarea Rezervelor 18, Sat Rosu, Comuna Chiajna, Jud. Ilfov, prin orice curier. Pachetul va fi trimis fara ramburs, iar costul de transport va fi suportat de catre client - in caz contrar fiind refuzat la primire. In colet se vor afla toate documentele si etichetele primite initial, iar produsul se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale, in starea in care au fost primite - cu toate ambalajele originale, fara zgarieturi / crapaturi sau alte defecte cauzate de catre utilizator.
- consumatorul este responsabil pentru ambalarea corespunzatoare a produsului returnat si livrarea acestuia in starea initiala la sediul Intrarea Rezervelor 18, Sat Rosu, Comuna Chiajna, Jud. Ilfov. Nu vor fi acceptate produse deteriorate / sparte / incomplete.
- valoarea produsului returnat va fi rambursata integral, prin transfer bancar, in 14 de zile calendaristice de la receptionarea si acceptarea returului de catre SC Velvet Connexion SRL. SC Velvet Connexion SRL va accepta sau respinge returul in maxim 5 zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita). Nu se vor rambursa costuri pentru servicii prestate, precum valoarea transportului.
5.13 Gradina cu Lamai ii recomanda clientului sa trimita orice reclamatii pe mail, la adresa comenzi.gradinaculamai@gmail.com. Gradina cu Lamai va depune eforturi pentru remedierea satisfacatoare a reclamatiei. Daca nu se poate ajunge la o remediere, clientul poate apela la platforma de solutionare online a litigiilor, pusa la dispozitie de Comisia Europeana. Platforma este disponibila accesand http://ec.europa.eu/odr.
Retururile neacceptate / respinse, ce nu sunt ridicate de catre clienti de la sediul nostru in termen de 3 zile lucratoare, vor fi considerate abandonate si se va proceda la distrugerea, aruncarea sau donarea lor fara nici o obligatie. la distrugerea, aruncarea sau donarea lor fara nici o obligatie.

Violetesilamai.ro

Meniu
Categorii
Linkuri utile
Natura in casa ta!

Adu natura în casa ta și transformă-ți locuința într-o oază de verdeață! Plantele nu sunt doar simple elemente decorative, ci aduc o mulțime de beneficii pentru sănătatea ta și a familiei tale.

Image
Image